Tehnisku problēmu dēļ šobrīd traucēta datu apmaiņa ar Valsts izglītības informācijas sistēmu (VIIS), tas ietekmē pakalpojuma "Reģistrācija pirmskolai" saņemšanu. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Pakalpojumu apraksti
Kartiņa satur: 
Izvēlieties kategoriju
  • Visi
  • Dzīves vieta, nekustamais īpašums, būvniecība
  • Finanses, nodokļi, pabalsti, finanšu deklarācijas
  • Ģimene un bērni, veselība, sociālie pakalpojumi
  • Izglītība un zinātne
  • Komercdarbība
  • Kultūra, māksla, sports
  • Lauksaimniecība, zivkopība
  • Nodarbinātība, darba tiesības, darba aizsardzība
  • Sabiedriskās apspriešanas, vēlēšanas, apbalvojumi
  • Tiesību aizsardzība, personas statuss un dokumenti, patērētāju tiesības, valsts iepirkumi
  • Transports, tūrisms
  • Vides aizsardzība
  • Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju COVID-19 vīrusa dēļ, Rīgas pilsētas pašvaldības pakalpojumu sniegšanas kārtība var būt mainīta, īpaši attiecībā uz klātienes kanālu pieejamību. Vairāk informācijas pieejama šeit.
    Precizēt pakalpojumu sniegšanas kārtību ārkārtējos apstākļos var pie pakalpojuma turētāja vai zvanot uz Rīgas domes informatīvo tālruni 800 00 800. Informācija par Rīgas pilsētas pašvaldības darbu ārkārtējās situācijas apstākļos pieejama www.riga.lv.
    Atgriezties
    Informācijas un konsultāciju sniegšana iedzīvotājiem par Rīgas domes Izglītības kultūras un sporta departamenta kompetencē esošajiem jautājumiem
     
    Pakalpojuma turētāja nosaukums:
    Izglītības, kultūras un sporta departaments
    Pakalpojuma funkcija/uzdevums:
    Pirmsskolas izglītības, pamatizglītības un vispārējās vidējās izglītības, profesionālās ievirzes izglītības sportā, mūzikā un mākslā nodrošināšana; kultūras dzīves norišu daudzveidības un kultūras procesa pieejamības nodrošināšana, kultūras vērtību, kultūrvēsturiskā un nemateriālās kultūras mantojuma saglabāšana, pilsētvides kvalitātes pilnveidošana, jaunrades attīstīšana un lietderīgas un radošas brīvā laika pavadīšanas iespēju nodrošināšana; darba ar jaunatni īstenošana; sporta un fizisko aktivitāšu pieejamības nodrošināšana; sabiedrības integrācijas nodrošināšana.
    Pakalpojuma būtības īss apraksts:
    Klientam ir iespēja saņemt informāciju par pirmsskolas izglītības, pamatizglītības un vispārējās vidējās izglītības, profesionālās ievirzes izglītības sportā, mūzikā un mākslā, interešu izglītības pieejamību Rīgā, Rīgas pilsētas pašvaldības iestāžu organizētām un pašvaldības līdzfinansētām bērnu un jauniešu nometnēm, Rīgas pilsētas pašvaldībā organizētiem kultūras pasākumiem, Rīgas pilsētas pašvaldības kultūras iestāžu un amatierkolektīvu darbību; par darbu ar jaunatni; sporta un fizisko aktivitāšu pieejamību; sabiedrības integrāciju.

    Pakalpojuma saņēmējs:
  • Jebkura persona
  • Pakalpojuma saņēmēja apraksts (ja pakalpojuma saņēmējam ir speciāli definēti kritēriji):
    Nav
    Normatīvie akti, kas reglamentē pakalpojuma sniegšanu:
  • RD 17.12.2009. nolikums Nr. 36 “Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta nolikums” 36.RD.nolikums-17.12.2009.doc
  • Pakalpojuma saņemšanas termiņš (darba dienās):
    10
    Ar pakalpojuma saņemšanu saistītie maksājumi:
    Nav
    Piezīmes (par pakalpojuma saņemšanas termiņu un maksājumiem, kuri saistīti ar termiņu):
    Nav
    Administratīvais process:
    Nav
    Pakalpojuma autentifikācijas līmenis:
    0. līmenis (Nedeklarēta identitāte)
    Pakalpojuma pieprasīšanas kanāli:
  • E-Pasts   -   Klients nosūta sev interesējošo jautājumu uz norādīto e-pasta
  • Klātiene   -   Klients ierodas klātienē un uzdod sev interesējošos jautājumus, nepieciešamības gadījumā tiek piedāvāta attiecīgā speciālista konsultācija
  • Korespondence   -   Klients nosūta sev interesējošo jautājumu uz norādīto adresi
  • Tālrunis   -   Klients var uzdot sev interesējošo jautājumu
  • Pakalpojuma saņemšanas kanāli:
  • Portāls   -   Klients var iegūt informāciju par Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta kompetencē esošajiem jautājumiem
  • Tālrunis   -   Pašvaldības darbinieks konsultē klientu par interesējošiem jautājumiem, nepieciešamības gadījumā tiek iesaistīts speciālists padziļinātas konsultācijas saņemšanai
  • E-Pasts   -   Klients saņem atbildi uz interesējošo jautājumu
  • Korespondence   -   Klients saņem atbildi uz interesējošiem jautājumiem
  • Klātiene   -   Klients saņem atbildi uz interesējošo jautājumu, nepieciešamības gadījumā tiek piedāvāta attiecīgā speciālista konsultācija
  •  
    Pakalpojuma sniedzējs:
     
    Pakalpojuma sniedzējs/teritoriālā vienībaIzglītības, kultūras un sporta departaments
    Pakalpojumu sniedzēja apkalpojamā teritorijaRīga
    Pakalpojumu sniedzēja adreseRīga, Krišjāņa Valdemāra iela 5, Rīga, LV 1010, Tālrunis: +371 67026816, Mobilais tālrunis: , E-pasta adrese: iksd@riga.lv, WWW: http://www.iksd.riga.lv

    Mobilais tālrunis:

    , Mobilais tālrunis:

    Mobilais tālrunis:

    Mobilais tālrunis:
    Pakalpojumu sniedzēja darba laiksPirmdiena: 8:30- 18:00
    Otrdiena: 8:30- 17:00
    Trešdiena: 8:30- 17:00
    Ceturtdiena: 8:30- 17:00
    Piektdiena: 8:30- 16:00
    Konta Nr. nodevas vai maksas par pakalpojumu ieskaitīšanai 
    Atgriezties
    Copyright © 2003-2020, v.1.5.9.1 (12.03.2020), eRiga.lv, E-pakalpojumu lietošanas kārtība