Informējam, ka sakarā ar tehniskiem uzturēšanas darbiem šā gada 5.novembrī Valsts izglītības informācijas sistēmai (VIIS) būs darbības pārtraukums no plkst. 7.00 līdz plkst.11:00. Norādītajā laika periodā tiks ietekmēta arī sekojošu e-pakalpojumu pieejamība: Skolēna e karte, Līdzfinansējums bērnu uzraudzības pakalpojumam, Reģistrācija pirmskolai.
Pakalpojumu apraksti
Kartiņa satur: 
Atgriezties
Diennakts krīzes tālruņa psihosociālā palīdzība krīzes situācijā nonākušām personām
 
Pakalpojuma turētāja nosaukums:
Labklājības departaments
Pakalpojuma funkcija/uzdevums:
Diennakts krīzes tālruņa psihosociālā palīdzība personām krīzes situācijā, kā arī informācijas sniegšana par iespējām saņemt sociālo palīdzību un sociālos pakalpojumus personas dzīvesvietā.
Pakalpojuma būtības īss apraksts:
Diennakts krīzes tālruņa pakalpojuma mērķis ir sniegt psihosociālu un informatīvu atbalstu personām krīzes situācijās, veicināt sadarbību ar institūcijām, kā arī informēt sabiedrību par iespējām saņemt psihosociālu palīdzību krīzes situācijā.
Pakalpojuma saņēmējs:
  • Fiziska persona
  • Pakalpojuma saņēmēja apraksts (ja pakalpojuma saņēmējam ir speciāli definēti kritēriji):
    Pakalpojums pieejams visiem Rīgas pilsētas pašvaldības iedzīvotājiem, zvanot uz stacionāro telefona numuru vai mobilā tālruņa numuru.
    Normatīvie akti, kas reglamentē pakalpojuma sniegšanu:
  • Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likums http://www.likumi.lv/doc.php?id=68488
  • MK 21.04.2008 not. Nr.288 "Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības saņemšanas kārtība" http://www.likumi.lv/doc.php?id=174327
  • MK 27.05.2003. not. Nr.275 "Sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu samaksas kārtība un kārtība, kādā pakalpojuma izmaksas tiek segtas no pašvaldības budžeta" http://www.likumi.lv/doc.php?id=75481
  • RD 04.09.2012. sn. Nr.184 "Rīgas pilsētas pašvaldības sniegto sociālo pakalpojumu saņemšanas un samaksas kārtība" http://www.likumi.lv/doc.php?id=252684
  • Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti:
    Nav
    Pakalpojuma saņemšanas termiņš (darba dienās):
    1
    Ar pakalpojuma saņemšanu saistītie maksājumi:
    Nav
    Piezīmes (par pakalpojuma saņemšanas termiņu un maksājumiem, kuri saistīti ar termiņu):
    Nav
    Administratīvais process:
    Nav
    Atgādinājums:
    Nav
    Brīdinājums:
    Nav
    Pakalpojuma autentifikācijas līmenis:
    1. līmenis (Deklarētā identitāte)
    Pakalpojuma pieprasīšanas kanāli:
  • Tālrunis   -   Zvanot uz diennakts krīzes tālruņiem +371 67222922 / 27722292
  • Pakalpojuma saņemšanas kanāli:
  • Tālrunis   -   Zvanot uz diennakts krīzes tālruņiem +371 67222922 / 27722292
  •  
    Pakalpojuma sniedzējs:
     
    Pakalpojuma sniedzējs/teritoriālā vienībaLabklājības departaments
    Pakalpojumu sniedzēja apkalpojamā teritorijaRīga
    Pakalpojumu sniedzēja adreseRīga, Biedrības "Skalbes", diennakts krīzes tālruņa psihosociālais pakalojums, Tērbatas iela 69, Rīga, Tālrunis: +371 67222922 / 27722292, E-pasta adrese: skalbes@skalbes.lv, WWW: http://www.skalbes.lv
    Pakalpojumu sniedzēja darba laiksPirmdiena: 24 h diennaktī
    Otrdiena: 24 h diennaktī
    Trešdiena: 24 h diennaktī
    Ceturtdiena: 24 h diennaktī
    Piektdiena: 24 h diennaktī
    Sestdiena: 24 h diennaktī
    Svētdiena: 24 h diennaktī
    Konta Nr. nodevas vai maksas par pakalpojumu ieskaitīšanai 
    Atgriezties
    Copyright © 2003-2019, v.1.5.8.1 (13.11.2018), eRiga.lv, E-pakalpojumu lietošanas kārtība