Informējam, ka sakarā ar tehniskiem uzturēšanas darbiem šā gada 5.novembrī Valsts izglītības informācijas sistēmai (VIIS) būs darbības pārtraukums no plkst. 7.00 līdz plkst.11:00. Norādītajā laika periodā tiks ietekmēta arī sekojošu e-pakalpojumu pieejamība: Skolēna e karte, Līdzfinansējums bērnu uzraudzības pakalpojumam, Reģistrācija pirmskolai.
Pakalpojumu apraksti
Kartiņa satur: 
Atgriezties
Rīgas Sociālā dienesta sociālā darba ar gadījumu pakalpojums
 
Pakalpojuma turētāja nosaukums:
Labklājības departaments
Pakalpojuma funkcija/uzdevums:
Palīdzēt personai vai ģimenei noteikt, atrisināt vai mazināt sociālās problēmas, attīstot pašas personas resursus un iesaistot atbalsta sistēmas.
Pakalpojuma būtības īss apraksts:
Sociālā darba pakalpojumu ar gadījumu (turpmāk - sociālā darba pakalpojums) sniedz sociālie darbinieki, nodrošinot palīdzību sociālo problēmu risināšanā ģimenēm ar bērniem, ģimenēm un personām, kurām ir ilgstošas nodarbinātības problēmas, ģimenēm, kurās ir bērni ar funkcionāliem traucējumiem, bāreņiem un bez vecāku gādības palikušiem bērniem, kā arī citām personu grupām un ģimenēm.
Sociālais darbinieks:
1. palīdz attīstīt spēju risināt personiskās, starppersonu un sociālās problēmas;
2. atbalsta personas attīstības iespējas, kā arī tiesības patstāvīgi pieņemt lēmumus un tos īstenot;
3. piesaista sociālekonomiskos resursus un attiecīgos sociālos pakalpojumus personas vai personu grupas sociālo problēmu risināšanai;
4. nodrošina informāciju par sociālo pakalpojumu sniedzējiem un veido kontaktus starp sociālo pakalpojumu saņēmējiem un sniedzējiem.
Pakalpojuma saņēmējs:
  • Fiziska persona
  • Pakalpojuma saņēmēja apraksts (ja pakalpojuma saņēmējam ir speciāli definēti kritēriji):
    Personas reģistrētajai pamatdzīvesvietai jābūt Rīgas pilsētas pašvaldības administratīvajā teritorijā (arī Rīgas patversmes/ naktspatversmes adresē). Sociālā darbinieka konsultācijas un informāciju var saņemt arī persona bez noteiktas dzīvesvietas.
    Normatīvie akti, kas reglamentē pakalpojuma sniegšanu:
  • Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likums http://www.likumi.lv/doc.php?id=68488
  • MK 13.06.2017. not. Nr.338 "Prasības sociālo pakalpojumu sniedzējiem" https://likumi.lv/ta/id/291788-prasibas-socialo-pakalpojumu-sniedzejiem
  • MK 21.04.2008 not. Nr.288 "Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības saņemšanas kārtība" http://www.likumi.lv/doc.php?id=174327
  • MK 30.03.2010. not. Nr.299 "Noteikumi par ģimenes vai atsevišķi dzīvojošas personas atzīšanu par trūcīgu" http://www.likumi.lv/doc.php?id=207462
  • RD 04.09.2012. sn. Nr.184 "Rīgas pilsētas pašvaldības sniegto sociālo pakalpojumu saņemšanas un samaksas kārtība" http://www.likumi.lv/doc.php?id=252684
  • Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti:
    Personu apliecinošs dokuments (jāuzrāda).
    Pakalpojuma saņemšanas termiņš (darba dienās):
    10
    Ar pakalpojuma saņemšanu saistītie maksājumi:
    Bez maksas.
    Piezīmes (par pakalpojuma saņemšanas termiņu un maksājumiem, kuri saistīti ar termiņu):
    Rīgas Sociālais dienests uzsāk sociālā darba pakalpojuma nodrošināšanu nekavējoties vai ne vēlāk kā 10 darbdienu laikā. Krīzes situācijās pakalpojums tiek nodrošināts nekavējoties.
    Administratīvais process:
    Ir
    Apstrīdēšanas/pārsūdzības iespējas:
    Administratīvais process ir, ja sociālā darba ar gadījumu laikā personai vai ģimenei tiek piešķirts sociālās rehabilitācijas vai sociālās aprūpes pakalpojums, vai klients ir sociālās palīdzības saņēmējs.
    Rīgas Sociālā dienesta lēmumu var apstrīdēt Rīgas domes Labklājības departamentā viena mēneša laikā no Rīgas Sociālā dienesta lēmuma saņemšanas dienas, Rīgas domes Labklājības departamenta lēmumu iespējams pārsūdzēt Administratīvajā tiesā, viena mēneša laikā no Rīgas domes Labklājības departamenta lēmuma saņemšanas dienas.
    Atgādinājums:
    Klienta pienākumu apjoms un saturs ir atkarīgs no sociālā darbinieka novērtējuma rezultātiem par katra individuālā klienta situāciju:
    1. sniegt ziņas par sevi;
    2. aktīvi iesaistīties savas problēmas risināšanā, pildot līdzdarbības pienākumus, tajā skaitā piedaloties sociālās rehabilitācijas pasākumos darba un sociālo prasmju saglabāšanai, atjaunošanai un apgūšanai;
    3. aktīvi darboties, lai palielinātu savu pelnītspēju un ienākumus;
    4. izmantot iespējas saņemt sociālās rehabilitācijas pakalpojumus, ja klientam vai kādam no viņa ģimenes locekļiem ir atkarības problēmas (atkarība no alkohola, narkotikām, azartspēlēm);
    5. saņemto sociālo palīdzību izmantot atbilstoši paredzētajiem mērķiem;
    6. jāatļauj sociālā darba speciālistam apsekot dzīvesvietu.
    Brīdinājums:
    Sociālā darba pakalpojumu izbeidz sniegt, ja tiek konstatēts vismaz viens no šādiem apstākļiem:
    1. persona rakstiski lūdz izbeigt sociālā darba pakalpojuma sniegšanu (izņemot gadījumos, ja klients ir sociālā riska ģimene);
    2. ir sasniegts sociālā darba pakalpojuma mērķis;
    3. persona apdraud citu personu veselību vai dzīvību;
    4. persona ļaunprātīgi pārkāpj vai nepilda vienošanās par sociālā darba pakalpojuma sniegšanu noteiktās saistības (izņemot gadījumos, ja klients ir sociālā riska ģimene);
    5. persona maina savu dzīvesvietu, pārceļoties uz citas pašvaldības administratīvo teritoriju;
    6. sociālo darbu ar gadījumu pilnībā ir pārņēmusi cita institūcija.
    Sociālā darba pakalpojumu nesniedz, ja iestājas vismaz viens no šādiem apstākļiem:
    1. persona pakalpojuma saņemšanas laikā ir alkohola, narkotisko, psihotropo, toksisko vai citu apreibinošo vielu ietekmē ;
    2. persona apdraud vai izsaka draudus sociālā pakalpojuma sniedzējas institūcijas darbiniekiem un/vai klientiem;
    Sociālā darba pakalpojumu nesniedz vai tā sniegšanu pārtrauc līdz brīdim, kamēr beidzas apstākļi, kuri bijuši sociālā pakalpojuma nesniegšanas vai pārtraukšanas pamatā, par to veicot ierakstus sociālo pakalpojumu sniegšanas dokumentācijā.
    Ja sociālā darbinieka klients ir ģimene ar bērniem, pieņemot lēmumu par sociālā darba pakalpojuma nesniegšanu, primāri tiek vērtētas bērnu intereses, nodrošinot bērnu drošību un aprūpi.
    Pakalpojuma autentifikācijas līmenis:
    2. līmenis (Apliecinātā identitāte)
    Pakalpojuma pieprasīšanas kanāli:
  • E-Pasts   -   soc@riga.lv, elektroniskai saziņai ar Rīgas Sociālo dienestu un ar e-parakstu (drošs elektroniskais paraksts) parakstītu dokumentu iesniegšanai
  • Klātiene   -   Rīgas Sociālā dienesta apmeklējums
  • Korespondence   -   Baznīcas iela 19/23, Rīga, LV-1010
  • Tālrunis   -   Informācijas iegūšanai: +371 80005055 / 67105048
  • Pakalpojuma saņemšanas kanāli:
  • Klātiene   -   Rīgas Sociālā dienesta apmeklējums
  •  
    Pakalpojuma sniedzējs:
     
    Pakalpojuma sniedzējs/teritoriālā vienībaRīgas Sociālais dienests
    Pakalpojumu sniedzēja apkalpojamā teritorijaRīga
    Pakalpojumu sniedzēja adreseRīga, Pakalpojuma pieprasīšanai un dokumentu iesniegšanai: Rīgas Sociālais dienests, Baznīcas iela 19/23, Rīga, LV-1010 (Rīgas Sociālā dienesta rajona nodaļas un to teritoriālos centrus var apskatīt noklikšķinot uz norādītās WWW adreses), Tālrunis: +371 80005055 / 67105048, E-pasta adrese: soc@riga.lv, WWW: http://www.ld.riga.lv/lv/RSD_Kontakti.html
    Pakalpojumu sniedzēja darba laiksPirmdiena: 9.00 - 18.00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Otrdiena: 9.00 - 17.00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Trešdiena: 9.00 - 17.00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Ceturtdiena: 9.00 - 17.00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Piektdiena: 9.00 - 16.00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Konta Nr. nodevas vai maksas par pakalpojumu ieskaitīšanai 
    Atgriezties
    Copyright © 2003-2019, v.1.5.8.1 (13.11.2018), eRiga.lv, E-pakalpojumu lietošanas kārtība