Tehnisku problēmu dēļ šobrīd traucēta datu apmaiņa ar Valsts izglītības informācijas sistēmu (VIIS), tas ietekmē pakalpojuma "Reģistrācija pirmskolai" saņemšanu. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Pakalpojumu apraksti
Kartiņa satur: 
Izvēlieties kategoriju
  • Visi
  • Dzīves vieta, nekustamais īpašums, būvniecība
  • Finanses, nodokļi, pabalsti, finanšu deklarācijas
  • Ģimene un bērni, veselība, sociālie pakalpojumi
  • Izglītība un zinātne
  • Komercdarbība
  • Kultūra, māksla, sports
  • Lauksaimniecība, zivkopība
  • Nodarbinātība, darba tiesības, darba aizsardzība
  • Sabiedriskās apspriešanas, vēlēšanas, apbalvojumi
  • Tiesību aizsardzība, personas statuss un dokumenti, patērētāju tiesības, valsts iepirkumi
  • Transports, tūrisms
  • Vides aizsardzība
  • Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju COVID-19 vīrusa dēļ, Rīgas pilsētas pašvaldības pakalpojumu sniegšanas kārtība var būt mainīta, īpaši attiecībā uz klātienes kanālu pieejamību. Vairāk informācijas pieejama šeit.
    Precizēt pakalpojumu sniegšanas kārtību ārkārtējos apstākļos var pie pakalpojuma turētāja vai zvanot uz Rīgas domes informatīvo tālruni 800 00 800. Informācija par Rīgas pilsētas pašvaldības darbu ārkārtējās situācijas apstākļos pieejama www.riga.lv.
    Atgriezties
    Pabalsts simts un vairāk gadu sasniegušām personām
     
    Pakalpojuma turētāja nosaukums:
    Labklājības departaments
    Pakalpojuma funkcija/uzdevums:
    Rīgas Sociālais dienests (turpmāk - Sociālais dienests) pabalstu piešķir ar mērķi sniegt materiālu atbalstu personām, kuras sasniegušas simts un vairāk gadu
    Pakalpojuma būtības īss apraksts:
    Pabalstu piešķir ar mērķi sniegt materiālu atbalstu personām, kuras sasniegušas simts un vairāk gadu. Lēmumu par pabalsta piešķiršanu vai atteikumu piešķirt pabalstu pieņem Sociālais dienests. Pabalsts tiek piešķirts, nepieprasot iesniegumu un tā apmērs ir EUR 150,00 gadā. Sociālais dienests pabalstu izmaksā skaidrā naudā, to piegādājot personai dzīvesvietā.
    Pakalpojuma saņēmējs:
  • Fiziska persona
  • Pakalpojuma saņēmēja apraksts (ja pakalpojuma saņēmējam ir speciāli definēti kritēriji):
    Tiesības saņemt pabalstu ir personām, kuras deklarējušas pamatdzīvesvietu Rīgas pilsētas administratīvajā teritorijā, sasniegušas simts un vairāk gadu.
    Normatīvie akti, kas reglamentē pakalpojuma sniegšanu:
  • RD 03.07.2007. sn. Nr.81 "Par pabalstu simts un vairāk gadu sasniegušām personām" http://www.likumi.lv/doc.php?id=161440
  • Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti:
    Nav
    Pakalpojuma saņemšanas termiņš (darba dienās):
    23
    Ar pakalpojuma saņemšanu saistītie maksājumi:
    Nav
    Piezīmes (par pakalpojuma saņemšanas termiņu un maksājumiem, kuri saistīti ar termiņu):
    Sociālais dienests piešķir pabalstu katru gadu mēnesī, kad persona sasniedz simts un vairāk gadu.
    Ja pabalsts no personas neatkarīgu iemeslu dēļ nav piešķirts, pabalstu piešķir bez termiņa ierobežojuma.
    Administratīvais process:
    Ir
    Apstrīdēšanas/pārsūdzības iespējas:
    Sociālais dienests mutiski informē personu par pieņemto lēmumu piešķirt pabalstu, bet par lēmumu atteikt piešķirt pabalstu Sociālais dienests informē personu rakstveidā.
    Sociālā dienesta lēmumu var apstrīdēt Rīgas domes Labklājības departamentā viena mēneša laikā no Sociālā dienesta lēmuma saņemšanas dienas, Rīgas domes Labklājības departamenta lēmumu iespējams pārsūdzēt Administratīvajā tiesā, viena mēneša laikā no Rīgas domes Labklājības departamenta lēmuma saņemšanas dienas.
    Atgādinājums:
    Nav
    Brīdinājums:
    Nav
    Pakalpojuma autentifikācijas līmenis:
    2. līmenis (Apliecinātā identitāte)
    Pakalpojuma pieprasīšanas kanāli:
  • E-Pasts   -   soc@riga.lv, elektroniskai saziņai ar Sociālo dienestu un ar e-parakstu (drošs elektroniskais paraksts) parakstītu dokumentu iesniegšanai
  • Klātiene   -   Informācijas iegūšanai Sociālā dienesta apmeklējums
  • Korespondence   -   Baznīcas iela 19/23, Rīga, LV-1010
  • Tālrunis   -   Informācijas iegūšanai: +371 80005055 / 67105048
  • Pakalpojuma saņemšanas kanāli:
  • Klātiene   -   Sociālais dienests pabalstu izmaksā skaidrā naudā, to piegādājot personai dzīvesvietā
  •  
    Pakalpojuma sniedzējs:
     
    Pakalpojuma sniedzējs/teritoriālā vienībaRīgas Sociālais dienests
    Pakalpojumu sniedzēja apkalpojamā teritorijaRīga
    Pakalpojumu sniedzēja adreseRīga, Rīgas Sociālais dienests, Baznīcas iela 19/23, Rīga, LV-1010 (Rīgas Sociālā dienesta rajona nodaļas un to teritoriālos centrus var apskatīt noklikšķinot uz norādītās WWW adreses), Tālrunis: +371 80005055 / 67105048, E-pasta adrese: soc@riga.lv, WWW: http://www.ld.riga.lv/lv/RSD_Kontakti.html
    Pakalpojumu sniedzēja darba laiksPirmdiena: 9.00 - 18.00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Otrdiena: 9.00 - 17.00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Trešdiena: 9.00 - 17.00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Ceturtdiena: 9.00 - 17.00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Piektdiena: 9.00 - 16.00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Konta Nr. nodevas vai maksas par pakalpojumu ieskaitīšanai 
    Atgriezties
    Copyright © 2003-2020, v.1.5.9.1 (12.03.2020), eRiga.lv, E-pakalpojumu lietošanas kārtība