Informējam, ka sakarā ar tehniskiem uzturēšanas darbiem šā gada 5.novembrī Valsts izglītības informācijas sistēmai (VIIS) būs darbības pārtraukums no plkst. 7.00 līdz plkst.11:00. Norādītajā laika periodā tiks ietekmēta arī sekojošu e-pakalpojumu pieejamība: Skolēna e karte, Līdzfinansējums bērnu uzraudzības pakalpojumam, Reģistrācija pirmskolai.
Pakalpojumu apraksti
Kartiņa satur: 
Atgriezties
Pabalsts ārkārtas situācijā
 
Pakalpojuma turētāja nosaukums:
Labklājības departaments
Pakalpojuma funkcija/uzdevums:
Rīgas Sociālais dienests (turpmāk tekstā - Sociālais dienests) nodrošina materiālu atbalstu ģimenei (personai), ja ārkārtas situācijas dēļ tā nespēj nodrošināt pamatvajadzības minimālā apmērā.
Pakalpojuma būtības īss apraksts:
Sociālais dienests pabalstu piešķir un tā apmēru nosaka pamatojoties uz sociālā darba speciālista sniegto atzinumu, izvērtējot klienta sociālo situāciju, klienta spēju apmierināt savas pamatvajadzības, ņemot vērā ārkārtas situācijas izraisītās sekas un materiālos zaudējumus, kas radušies ārkārtas situācijas rezultātā, kā arī īpašuma un mantas apdrošināšanu pret nelaimes gadījumiem. Pabalsts ģimenei (personai) tiek piešķirts bez ienākumu izvērtēšanas. Lai saņemtu vienreizēju pabalstu ārkārtas situācijā pamatvajadzību nodrošināšanai, klients trīs mēnešu laikā pēc ārkārtas situācijas rašanās vēršas Sociālajā dienestā.
Pakalpojuma saņēmējs:
  • Fiziska persona
  • Pakalpojuma saņēmēja apraksts (ja pakalpojuma saņēmējam ir speciāli definēti kritēriji):
    Tiesības saņemt vienreizēju pabalstu ārkārtas situācijā ir personām, kuras ir deklarējušas pamata dzīvesvietu Rīgas pilsētas administratīvajā teritorijā un dzīvo atbilstoši iesniegumā norādītajai adresei.
    Normatīvie akti, kas reglamentē pakalpojuma sniegšanu:
  • Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likums http://www.likumi.lv/doc.php?id=68488
  • MK 21.04.2008 not. Nr.288 "Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības saņemšanas kārtība" http://www.likumi.lv/doc.php?id=174327
  • RD 15.01.2013. sn. Nr.202 "Par ģimenes vai atsevišķi dzīvojošas personas atzīšanu par trūcīgu vai maznodrošinātu un sociālajiem pabalstiem Rīgas pilsētas pašvaldībā" http://www.likumi.lv/doc.php?id=254202
  • Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti:
    Pabalsta pieprasītājs vēršas Sociālajā dienestā, uzrāda personu apliecinošu dokumentu un iesniedz rakstveida iesniegumu, kuru parakstot, pilngadīgās personas dod Sociālajam dienestam atļauju izmantot pašvaldības un valsts datu reģistros pieejamo informāciju par sevi un ģimenes locekļiem un dokumenta kopiju (uzrādot oriģinālu), kas apliecina ārkārtas situācijas faktu.
    Pakalpojuma saņemšanas termiņš (darba dienās):
    22
    Ar pakalpojuma saņemšanu saistītie maksājumi:
    Nav
    Piezīmes (par pakalpojuma saņemšanas termiņu un maksājumiem, kuri saistīti ar termiņu):
    Nav
    Administratīvais process:
    Ir
    Apstrīdēšanas/pārsūdzības iespējas:
    Sociālā dienesta lēmumu var apstrīdēt Rīgas domes Labklājības departamentā viena mēneša laikā noSociālā dienesta lēmuma saņemšanas dienas, Rīgas domes Labklājības departamenta lēmumu iespējams pārsūdzēt Administratīvajā tiesā, viena mēneša laikā no Rīgas domes Labklājības departamenta lēmuma saņemšanas dienas.
    Atgādinājums:
    Ar iesniegumu Sociālajā dienestā jāvēršas viena mēneša laikā pēc ārkārtas situācijas rašanās.
    Brīdinājums:
    Nav
    Pakalpojuma autentifikācijas līmenis:
    2. līmenis (Apliecinātā identitāte)
    Pakalpojuma pieprasīšanas kanāli:
  • E-Pasts   -   soc@riga.lv, elektroniskai saziņai ar Sociālo dienestu un ar e-parakstu (drošs elektroniskais paraksts) parakstītu dokumentu iesniegšanai
  • Klātiene   -   Sociālā dienesta apmeklējums
  • Korespondence   -   Baznīcas iela 19/23, Rīga, LV-1010
  • Tālrunis   -   Informācijas iegūšanai: +371 80005055 / 67105048
  • Pakalpojuma saņemšanas kanāli:
  • Klātiene   -   Sociālā dienesta apmeklējums, ja pabalsts tiek saņemts skaidrā naudā vai pabalsts tiek izmaksāts, pārskaitot to uz klienta norādīto norēķinu kontu
  •  
    Pakalpojuma sniedzējs:
     
    Pakalpojuma sniedzējs/teritoriālā vienībaRīgas Sociālais dienests
    Pakalpojumu sniedzēja apkalpojamā teritorijaRīga
    Pakalpojumu sniedzēja adreseRīga, Pabalsta pieprasīšanai un dokumentu iesniegšanai: Rīgas Sociālais dienests, Baznīcas iela 19/23, Rīga, LV-1010 (Rīgas Sociālā dienesta rajona nodaļas un to teritoriālos centrus var apskatīt noklikšķinot uz norādītās WWW adreses), Tālrunis: +371 80005055 / 67105048, E-pasta adrese: soc@riga.lv, WWW: http://www.ld.riga.lv/lv/RSD_Kontakti.html
    Pakalpojumu sniedzēja darba laiksPirmdiena: 9.00 - 18.00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Otrdiena: 9.00 - 17.00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Trešdiena: 9.00 - 17.00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Ceturtdiena: 9.00 - 17.00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Piektdiena: 9.00 - 16.00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Konta Nr. nodevas vai maksas par pakalpojumu ieskaitīšanai 
    Atgriezties
    Copyright © 2003-2019, v.1.5.8.1 (13.11.2018), eRiga.lv, E-pakalpojumu lietošanas kārtība