Informējam, ka sakarā ar tehniskiem uzturēšanas darbiem šā gada 5.novembrī Valsts izglītības informācijas sistēmai (VIIS) būs darbības pārtraukums no plkst. 7.00 līdz plkst.11:00. Norādītajā laika periodā tiks ietekmēta arī sekojošu e-pakalpojumu pieejamība: Skolēna e karte, Līdzfinansējums bērnu uzraudzības pakalpojumam, Reģistrācija pirmskolai.
Pakalpojumu apraksti
Kartiņa satur: 
Atgriezties
Pabalsts politiski represētajām personām un nacionālās pretošanās kustības dalībniekiem Rīgas pilsētas iedzīvotājiem
 
Pakalpojuma turētāja nosaukums:
Labklājības departaments
Pakalpojuma funkcija/uzdevums:
Rīgas Sociālais dienests (turpmāk tekstā - Sociālais dienests) sniedz atbalstu politiski represētām personām un nacionālās pretošanās kustības dalībniekiem - valsts pensiju saņēmējiem, atzīmējot Latvijas Republikas proklamēšanas gadadienu.
Pakalpojuma būtības īss apraksts:
Pabalsts tiek piešķirts reizi gadā, novembrī, bez iesnieguma un bez ienākumu un materiālās situācijas izvērtēšanas EUR 100 apmērā.
Pakalpojuma saņēmējs:
  • Fiziska persona
  • Pakalpojuma saņēmēja apraksts (ja pakalpojuma saņēmējam ir speciāli definēti kritēriji):
    Tiesības saņemt represēto pabalstu ir politiski represētām personām un nacionālās pretošanās kustības dalībniekiem, kuri deklarējuši pamata dzīves vietu Rīgā, līdz 1.novembrim.
    Normatīvie akti, kas reglamentē pakalpojuma sniegšanu:
  • RD 25.10.2005. sn. Nr.26 "Par svētku pabalstu politiski represētajām personām un nacionālās pretošanās kustības dalībniekiem" http://www.likumi.lv/doc.php?id=122128
  • Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti:
    Ja pabalsts tiek saņemts pirmo reizi un klients vēlas to saņemt ar pārskaitījumu kredītiestādes norēķinu kontā, klientam ir jāiesniedz Sociālajā dienestā iesniegums, kurā ir norādīts norēķinu konta numurs.
    Pakalpojuma saņemšanas termiņš (darba dienās):
    0
    Ar pakalpojuma saņemšanu saistītie maksājumi:
    nav
    Piezīmes (par pakalpojuma saņemšanas termiņu un maksājumiem, kuri saistīti ar termiņu):
    Sociālais dienests nodrošina pabalsta izmaksas laika paziņošanu.
    Administratīvais process:
    Ir
    Apstrīdēšanas/pārsūdzības iespējas:
    Sociālā dienesta lēmumu var apstrīdēt Rīgas domes Labklājības departamentā viena mēneša laikā no Sociālā dienesta lēmuma saņemšanas dienas, Rīgas domes Labklājības departamenta lēmumu iespējams pārsūdzēt Administratīvajā tiesā, viena mēneša laikā no Rīgas domes Labklājības departamenta lēmuma saņemšanas dienas.
    Atgādinājums:
    Ja pabalsts nav saņemts attaisnojošu iemeslu dēļ, to var pieprasīt sešus mēnešus no tiesību rašanās dienas, ja persona deklarējusi dzīvesvietu Rīgā līdz 1.novembrim
    Brīdinājums:
    Klients ir atbildīgs par sniegto ziņu patiesumu un savu rīcību, kā arī atbildīgs par zaudējumu, kas Sociālajam dienestam radies viņa vainas vai nelikumīgas rīcības dēļ, atlīdzināšanu.
    Pakalpojuma autentifikācijas līmenis:
    2. līmenis (Apliecinātā identitāte)
    Pakalpojuma pieprasīšanas kanāli:
  • Cits   -   Sarakstus pabalsta izmaksai sagatavo Sociālais dienests sadarbojoties ar Pilsonības un migrāciju lietu pārvaldi
  • Tālrunis   -   Informācijas iegūšanai: +371 80005055 / 67105048
  • Pakalpojuma saņemšanas kanāli:
  • Klātiene   -   Sociālajā dienestā saskaņā ar paziņoto izmaksas laiku, uzrādot personu apliecinošu dokumentu vai ar pārskaitījumu klienta norādītajā kredītiestādes norēķinu kontā vai ar piegādi klienta dzīves vietā
  •  
    Pakalpojuma sniedzējs:
     
    Pakalpojuma sniedzējs/teritoriālā vienībaRīgas Sociālais dienests
    Pakalpojumu sniedzēja apkalpojamā teritorijaRīga
    Pakalpojumu sniedzēja adreseRīga, Rīgas Sociālais dienests, Baznīcas iela 19/23, Rīga, LV-1010 (Rīgas Sociālā dienesta rajona nodaļas un to teritoriālos centrus var apskatīt noklikšķinot uz norādītās WWW adreses), Tālrunis: +371 80005055 / 67105048, E-pasta adrese: soc@riga.lv, WWW: http://www.ld.riga.lv/lv/RSD_Kontakti.html
    Pakalpojumu sniedzēja darba laiksPirmdiena: 9.00 - 18.00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Otrdiena: 9.00 - 17.00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Trešdiena: 9.00 - 17.00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Ceturtdiena: 9.00 - 17.00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Piektdiena: 9.00 - 16.00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Konta Nr. nodevas vai maksas par pakalpojumu ieskaitīšanai 
    Atgriezties
    Copyright © 2003-2019, v.1.5.8.1 (13.11.2018), eRiga.lv, E-pakalpojumu lietošanas kārtība