Sakarā ar profilaktiskajiem darbiem šodien 8. maijā no pl. 16.00-16.30 var būt traucēta e-pakalpojumu darbība. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Pakalpojumu apraksti
Kartiņa satur: 
Atgriezties
Informācijas sniegšana par satiksmes intensitāti Rīgas pilsētā
 
Pakalpojuma turētāja nosaukums:
Satiksmes departaments
Pakalpojuma funkcija/uzdevums:
Sniegt informāciju par satiksmes intensitāti Rīgas pilsētā
Pakalpojuma būtības īss apraksts:
Informācijas sagatavošana un izsniegšana par satiksmes intensitāti klienta norādītajā objektā
Pakalpojuma saņēmējs:
  • Fiziska persona
  • Privāto tiesību juridiska persona
  • Publisko tiesību juridiska persona
  • Pakalpojuma saņēmēja apraksts (ja pakalpojuma saņēmējam ir speciāli definēti kritēriji):
    Nav
    Normatīvie akti, kas reglamentē pakalpojuma sniegšanu:
  • Iesniegumu likums http://www.likumi.lv/doc.php?id=164501
  • Informācijas atklātības likums http://www.likumi.lv/doc.php?id=50601
  • RD 13.05.2008. sn Nr.119 "Par Rīgas domes Satiksmes departamenta maksas pakalpojumiem" http://likumi.lv/doc.php?id=177120
  • Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti:
    Iesniegums ar aprakstu par nepieciešamās informācijas sagatavošanu un klienta kontaktiem - adresi, kontktālruni, e-pasta adresi u.c.
    Pakalpojuma saņemšanas termiņš (darba dienās):
    10
    Ar pakalpojuma saņemšanu saistītie maksājumi:
    Maksa par informācijas izniegšanu noteikta 13.05.2008. Rīgas domes saistošajos noteikumos Nr. 119 "Par Rīgas domes Satiksmes departamenta maksas pakalpojumiem" (pielikuma 8.punkts) - 6,97 EUR (ar PVN) par 1 objektu (vai ielas posmu)

    Piezīmes (par pakalpojuma saņemšanas termiņu un maksājumiem, kuri saistīti ar termiņu):
    Ja informācijas pieprasījumam ir nepieciešama papildus apstrāde, tad informācija tiks izsniegta 30 dienu laikā. Informācija tiek izsniegta tikai pēc maksas par informācijas sagatavošanu veikšanas.
    Administratīvais process:
    Ir
    Apstrīdēšanas/pārsūdzības iespējas:
    Pie Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora viena mēneša laikā no lēmuma pieņemšanas dienas, iesniedzot iesniegumu Rīgas domes Satiksmes departamentā, Ģertrūdes ielā 36, Rīgā, LV-1011
    Atgādinājums:
    Nav
    Brīdinājums:
    Nav
    Pakalpojuma autentifikācijas līmenis:
    1. līmenis (Deklarētā identitāte)
    Pakalpojuma pieprasīšanas kanāli:
  • E-Pasts   -   Iesniegumu jānosūta uz Rīgas domes Satiksmes departamenta e-pasta adresi : sd@riga.lv
  • Fakss   -   Iesniegums jānosūta Rīgas domes Satiksmes departamentam uz faksa Nr. +371 67012702
  • Klātiene   -   Iesniegums jāiesniedz Rīgas domes Satiksmes departamentā, Ģertrūdes ielā 36, Rīgā, LV-1011, 606.kab.
  • Korespondence   -   Iesniegums jānosūta Rīgas domes Satiksmes departamentam, Ģertrūdes ielā 36, Rīgā, LV-1011
  • Pakalpojuma saņemšanas kanāli:
  • E-Pasts   -   Informāciju nosūta par klienta norādīto e-pasta adresi
  • Korespondence   -   Informāciju nosūta pa klienta norādīto pasta adresi
  • Klātiene   -   Informāciju var saņemt Rīgas domes Satiksmes departamentā, Ģertrūdes ielā 36, Rīgā, LV-1011
  •  
    Pakalpojuma sniedzējs:
     
    Pakalpojuma sniedzējs/teritoriālā vienībaSatiksmes departaments
    Pakalpojumu sniedzēja apkalpojamā teritorijaRīga
    Pakalpojumu sniedzēja adreseRīga, Ģertrūdes iela 36, Rīga, LV-1011, Latvija, Tālrunis: +371 67012742, +371 67012768, Fakss: +371 67012702, E-pasta adrese: sd@riga.lv, WWW: www.rdsd.lv
    Pakalpojumu sniedzēja darba laiksPirmdiena: 8.30-17.00
    Otrdiena: 8.30-17.00
    Trešdiena: 8.30-17.00
    Ceturtdiena: 8.30-17.00
    Piektdiena: 8.30-17.00
    Konta Nr. nodevas vai maksas par pakalpojumu ieskaitīšanaiLuminor Bank AS, konta Nr. LV59NDEA0023400004010
    Atgriezties
    Copyright © 2003-2017, v.1.5.7.0 (04.09.2017), eRiga.lv, E-pakalpojumu lietošanas kārtība