Informējam, ka sakarā ar tehniskiem uzturēšanas darbiem šā gada 5.novembrī Valsts izglītības informācijas sistēmai (VIIS) būs darbības pārtraukums no plkst. 7.00 līdz plkst.11:00. Norādītajā laika periodā tiks ietekmēta arī sekojošu e-pakalpojumu pieejamība: Skolēna e karte, Līdzfinansējums bērnu uzraudzības pakalpojumam, Reģistrācija pirmskolai.
Pakalpojumu apraksti
Kartiņa satur: 
Atgriezties
Īslaicīgas sociālās aprūpes pakalpojums institūcijā bērniem
 
Pakalpojuma turētāja nosaukums:
Labklājības departaments
Pakalpojuma funkcija/uzdevums:
Nodrošināt īslaicīgas sociālās aprūpes pakalpojumu institūcijā bērniem ar funkcionāliem traucējumiem.
Pakalpojuma būtības īss apraksts:
Īslaicīgas sociālās aprūpes pakalpojums institūcijā bērniem ar funkcionāliem traucējumiem ietver sociālās aprūpes un rehabilitācijas pasākumu kompleksu (sociālā aprūpe, uzraudzība, ēdināšana, fiziskās aktivitātes, pašaprūpes un sociālo prasmju attīstīšana, saturīga brīvā laika pavadīšana) līdz 45 dienām gadā.
Pakalpojuma saņēmējs:
  • Fiziska persona
  • Pakalpojuma saņēmēja apraksts (ja pakalpojuma saņēmējam ir speciāli definēti kritēriji):
    Tiesības saņemt pakalpojumu ir bērnam:
    1. bērnam ar funkcionāliem traucējumiem
    2. bērnam, kura likumiskais pārstāvis deklarējis savu pamata dzīvesvietu un faktiski dzīvo Rīgas pašvaldības administratīvajā teritorijā;
    3. bērnam, kuram saskaņā ar sociālā darba speciālista veiktu personas individuālo vajadzību un resursu novērtējumu nepieciešams pakalpojums;
    Sociālos pakalpojumus bērna likumiskais pārstāvis pieprasa Rīgas Sociālajā dienestā.
    Normatīvie akti, kas reglamentē pakalpojuma sniegšanu:
  • Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likums http://www.likumi.lv/doc.php?id=68488
  • MK 21.04.2008 not. Nr.288 "Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības saņemšanas kārtība" http://www.likumi.lv/doc.php?id=174327
  • MK 27.05.2003. not. Nr.275 "Sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu samaksas kārtība un kārtība, kādā pakalpojuma izmaksas tiek segtas no pašvaldības budžeta" http://www.likumi.lv/doc.php?id=75481
  • RD 04.09.2012. sn. Nr.184 "Rīgas pilsētas pašvaldības sniegto sociālo pakalpojumu saņemšanas un samaksas kārtība" http://www.likumi.lv/doc.php?id=252684
  • Pakalpojuma pieprasīšanai nepieciešamās veidlapas:
  • Pieprasījums ģimenes ārstam Pieprasījums ģimenes ārstam.doc
  • Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti:
    Lai pieprasītu Īslaicīga sociālā aprūpe un sociālā rehabilitācija institūcijā bērniem pakalpojumu ir jāvēršas Rīgas Sociālajā dienestā un jāiesniedz:
    1. Bērna likumīgā pārstāvja rakstisks iesniegums, norādot problēmu un tās vēlamos risinājumus (oriģināls);
    2. Ārstējošā ārsta izsniegta izziņa (veidlapa Nr.027/u) par personas veselības stāvokli. Izziņā norāda funkcionālo spēju traucējumu smaguma pakāpi, izziņā norāda medicīnisko kontrindikāciju neesamību (oriģināls);
    3. Psihiatra atzinumu par speciālo (psihisko) kontrindikāciju neesamību un piemērotāko sociālā pakalpojuma veidu personai ar garīga rakstura traucēju¬miem, ja pakalpojums nepieciešams bērnam ar garīgās attīstības traucējumiem (oriģināls);
    4. Invalīda apliecības kopija un/vai Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas izsniegta atzinuma kopija;
    5. Rehabilitologa slēdziens, kurā noteikti rehabilitācijas pasākumi (oriģināls).
    Rīgas Sociālajā dienestā kopā ar sociālā darba speciālistu un ergoterapeitu tiek sagatavots:
    1. Ergoterapeita atzinums;
    2. Personas sociālās rehabilitācijas plāns.
    Pēc visu dokumentu saņemšanas, aizpildes un pozitīva lēmuma pieņemšanas Rīgas Sociālais dienests sagatavo nosūtījumu Īslaicīga sociālā aprūpe un sociālā rehabilitācija institūcijā bērniem (atelpas brīdis) pakalpojuma sniedzējam pakalpojuma nodrošināšanai konkrētam klientam (bērnam).
    Pakalpojuma saņemšanas termiņš (darba dienās):
    10
    Ar pakalpojuma saņemšanu saistītie maksājumi:
    Nav
    Piezīmes (par pakalpojuma saņemšanas termiņu un maksājumiem, kuri saistīti ar termiņu):
    Rīgas Sociālais dienests 10 darbadienu laikā pēc iesnieguma un citu dokumentu saņemšanas pieņem lēmumu par pakalpojumu piešķiršanu vai atteikumu.
    Administratīvais process:
    Ir
    Apstrīdēšanas/pārsūdzības iespējas:
    Rīgas Sociālā dienesta lēmumu var apstrīdēt Rīgas domes Labklājības departamentā viena mēneša laikā no Rīgas Sociālā dienesta lēmuma saņemšanas dienas, Rīgas domes Labklājības departamenta lēmumu iespējams pārsūdzēt Administratīvajā tiesā, viena mēneša laikā no Rīgas domes Labklājības departamenta lēmuma saņemšanas dienas.
    Atgādinājums:
    Bērna likumiskajam pārstāvim ir šādi pienākumi:
    1. Sadarboties ar Sociālo dienestu klientam nepieciešamā sociālā pakalpojuma piešķiršanas un nodrošināšanas procesā atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam;
    2. Sniegt patiesas ziņas par savu sociālo situāciju;
    3. Aktīvi iesaistīties savas problēmas risināšanā;
    4. Ievērot sociālā pakalpojuma sniedzēja noteikto sociālā pakalpojuma saņemšanas kārtību un iekšējās kārtības noteikumus;
    5. Piedalīties individuālā sociālās rehabilitācijas plāna izstrādē un pildīt tajā noteikto, ja sociālos pakalpojumus saņem bērns ar funkcionāliem traucējumiem;
    6. Trīs darba dienu laikā sniegt informāciju RSD sociālajam darbiniekam un pakalpojuma sniedzējam, ja tiek pārtraukta pakalpojuma saņemšana.
    Brīdinājums:
    Sociālā pakalpojuma sniedzējam ir tiesības: lauzt līgumu ar klientu, ja tas neievēro līguma nosacījumus, tai skaitā iekšējās kārtības noteikumus, par līguma laušanu informējot iestādi, kas pieņēmusi lēmumu par sociālā pakalpojuma sniegšanu.
    Sociālo pakalpojumu izbeidz sniegt, ja tiek konstatēts vismaz viens no šādiem apstākļiem:
    1. persona rakstiski lūdz izbeigt sociālā pakalpojuma sniegšanu;
    2. ir beidzies lēmumā noteiktais sociālā pakalpojuma sniegšanas termiņš;
    3. persona ir atguvusi funkcionēšanas vai pašaprūpes spējas un sociālais pakalpojums nav nepieciešams;
    4. persona maina savu dzīvesvietu, pārceļoties uz citas pašvaldības administratīvo teritoriju.
    Sociālo pakalpojumu nesniedz vai pārtrauc sniegt, ja iestājas vismaz viens no šādiem apstākļiem:
    1. persona slimo ar tuberkulozi atklātā formā;
    2. persona slimo ar sevišķi bīstamu infekcijas slimību;
    3. persona pakalpojuma saņemšanas laikā ir alkohola, narkotisko, psihotropo, toksisko vai citu apreibinošo vielu ietekmē;
    4. persona apdraud vai izsaka draudus sociālā pakalpojuma sniedzējas institūcijas darbiniekiem un/vai klientiem.
    Sociālo pakalpojumu nesniedz vai tā sniegšanu pārtrauc līdz brīdim, kamēr beidzas apstākļi, kuri bijuši sociālā pakalpojuma nesniegšanas vai pārtraukšanas pamatā, par to veicot ierakstus sociālo pakalpojumu sniegšanas dokumentācijā.
    Pakalpojuma autentifikācijas līmenis:
    2. līmenis (Apliecinātā identitāte)
    Pakalpojuma pieprasīšanas kanāli:
  • E-Pasts   -   soc@riga.lv, elektroniskai saziņai ar Rīgas Sociālo dienestu un ar e-parakstu (drošs elektroniskais paraksts) parakstītu dokumentu iesniegšanai.
  • Klātiene   -   Rīgas Sociālā dienesta apmeklējums
  • Korespondence   -   Baznīcas iela 19/23, Rīga, LV-1010
  • Tālrunis   -   Informācijas iegūšanai: +371 80005055 / 67105048
  • Pakalpojuma saņemšanas kanāli:
  • Klātiene   -   Pakalpojuma saņemšana institūcijā
  •  
    Pakalpojuma sniedzējs:
     
    Pakalpojuma sniedzējs/teritoriālā vienībaRīgas Sociālais dienests
    Pakalpojumu sniedzēja apkalpojamā teritorijaRīga
    Pakalpojumu sniedzēja adreseRīga, Pakalpojuma pieprasīšanai un dokumentu iesniegšanai: Rīgas Sociālais dienests, Baznīcas iela 19/23, Rīga, LV-1010 (Rīgas Sociālā dienesta rajona nodaļas un to teritoriālos centrus var apskatīt noklikšķinot uz norādītās WWW adreses), Tālrunis: +371 80005055 / 67105048, E-pasta adrese: soc@riga.lv, WWW: http://www.ld.riga.lv/lv/RSD_Kontakti.html
    Pakalpojumu sniedzēja darba laiksPirmdiena: 8:30 - 18:00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Otrdiena: 8:30 - 17:00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Trešdiena: 8:30 - 17:00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Ceturtdiena: 8:30 - 17:00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Piektdiena: 8:30 - 16:00 (Konkrēta sociālā darba speciālista pieņemšanas laikus var noskaidrot pa tālruni vai iestādes mājas lapā)
    Konta Nr. nodevas vai maksas par pakalpojumu ieskaitīšanai 
     
    Pakalpojuma sniedzējs/teritoriālā vienībaLabklājības departaments
    Pakalpojumu sniedzēja apkalpojamā teritorijaRīga
    Pakalpojumu sniedzēja adreseRīga, Pakalpojuma sniedzējs: Bērnu klīniskā universitātes slimnīca novietne "Gaiļezers" Dienas aprūpes centrs un Īslaicīgā sociālā aprūpe bērniem ar invaliditāti 'Atelpas brīdis', Juglas iela 20, Rīga , Tālrunis: +371 26820646, E-pasta adrese: anna.menkova@inbox.lv, WWW: http://www.ld.riga.lv/lv/socialie-pakalpojumi-49/socialas-rehabilitacijas-un-islaicigas-socialas-aprupes-pakalpojumi-berniem.html
    Pakalpojumu sniedzēja darba laiksPirmdiena: 24 h diennaktī
    Otrdiena: 24 h diennaktī
    Trešdiena: 24 h diennaktī
    Ceturtdiena: 24 h diennaktī
    Piektdiena: 24 h diennaktī
    Sestdiena: 24 h diennaktī
    Svētdiena: 24 h diennaktī
    Konta Nr. nodevas vai maksas par pakalpojumu ieskaitīšanai 
    Atgriezties
    Copyright © 2003-2019, v.1.5.8.1 (13.11.2018), eRiga.lv, E-pakalpojumu lietošanas kārtība