Sakarā ar profilaktiskajiem darbiem šodien 8. maijā no pl. 16.00-16.30 var būt traucēta e-pakalpojumu darbība. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Pakalpojumu apraksti
Kartiņa satur: 
Atgriezties
Informācijas un konsultāciju saistībā ar īres tiesiskajām attiecībām sniegšana
 
Pakalpojuma turētāja nosaukums:
Mājokļu un vides departaments
Pakalpojuma funkcija/uzdevums:
Sniegt informāciju un konsultāciju par jautājumiem, kas saistīti ar īrnieka un izīrētāja attiecībām
Pakalpojuma būtības īss apraksts:
Izskaidrot īrnieka/īpašnieka statusu, viņu tiesības, pienākumus
Pakalpojuma saņēmējs:
  • Fiziska persona
  • Privāto tiesību juridiska persona
  • Publisko tiesību juridiska persona
  • Pakalpojuma saņēmēja apraksts (ja pakalpojuma saņēmējam ir speciāli definēti kritēriji):
    Jebkura fiziskā vai juridiskā persona, kuras dzīvesvieta vai īpašums ir Rīgas pašvaldības administratīvajā teritorijā
    Normatīvie akti, kas reglamentē pakalpojuma sniegšanu:
  • Administratīvā procesa likums http://www.likumi.lv/doc.php?id=55567
  • Iesniegumu likums http://www.likumi.lv/doc.php?id=164501
  • Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodekss http://www.likumi.lv/doc.php?id=89648
  • Likums “Par dzīvojamo telpu īri” http://www.likumi.lv/doc.php?id=56863
  • Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti:
    nav
    Pakalpojuma saņemšanas termiņš (darba dienās):
    22
    Ar pakalpojuma saņemšanu saistītie maksājumi:
    nav
    Piezīmes (par pakalpojuma saņemšanas termiņu un maksājumiem, kuri saistīti ar termiņu):
    nav
    Administratīvais process:
    Ir
    Apstrīdēšanas/pārsūdzības iespējas:
    Īres valdes skaidrojumu var pārsūdzēt pie Rīgas domes priekšsēdētāja
    Atgādinājums:
    nav
    Brīdinājums:
    nav
    Pakalpojuma autentifikācijas līmenis:
    1. līmenis (Deklarētā identitāte)
    Pakalpojuma pieprasīšanas kanāli:
  • E-Pasts   -   Iesniedzējs nosūta savu jautājumu vai problēmas aprakstu uz e-pastu
  • Fakss   -   Iesniedzējs nosūta savu jautājumu vai problēmas aprakstu uz faksu
  • Klātiene   -   Iesniedzējs ar savu jautājumu vai problēmu ierodas Īres valdē pie speciālista
  • Korespondence   -   Iesniedzējs nosūta savu jautājumu vai problēmas aprakstu pa pastu
  • Pakalpojuma saņemšanas kanāli:
  • E-Pasts   -   Iesniedzējs saņem atbildi uz savu jautājumu vai problēmas skaidrojumu uz norādīto e-pastu
  • Korespondence   -   Iesniedzējs saņem atbildi uz savu jautājumu vai problēmas skaidrojumu uz norādīto adresi pa pastu
  • Klātiene   -   Iesniedzējs saņem atbildi uz savu jautājumu vai problēmas skaidrojumu, ierodoties Īres Valdē pie speciālista
  • Fakss   -   Iesniedzējs saņem atbildi uz savu jautājumu vai problēmas skaidrojumu uz norādīto faksu
  •  
    Pakalpojuma sniedzējs:
     
    Pakalpojuma sniedzējs/teritoriālā vienībaĪres valdes darbības nodrošinājuma nodaļa
    Pakalpojumu sniedzēja apkalpojamā teritorijaRīga
    Pakalpojumu sniedzēja adreseRīga, Rīgas pilsētas Īres valde, Raiņa bulvāris 23 k-2, Rīga, LV-1050, Tālrunis: +37167012095, +37167012095, Fakss: +37167012092, E-pasta adrese: vi@riga.lv
    Pakalpojumu sniedzēja darba laiksOtrdiena: 10:00 - 12:00, Konsultāciju laiki iepriekš piesakoties pa tālruni +37167012095
    Trešdiena: 10:00 - 12:00, Konsultāciju laiki iepriekš piesakoties pa tālruni +37167012095
    Konta Nr. nodevas vai maksas par pakalpojumu ieskaitīšanai 
    Atgriezties
    Copyright © 2003-2018, v.1.5.8.0 (24.05.2018), eRiga.lv, E-pakalpojumu lietošanas kārtība